This is who I am

Alltså vår blogg är så damn snygg nu! Tycker jag. Tycker ni?

Annars så sitter jag här, mycket belåten efter en kopp rykande varmt chaite ifrån självaste NK, med basen dunkande till senaste partylåtarna. Man blir ju bara för pepp av dem! Och på tal om pepp (jag visste att jag skulle kunna knyta ihop det!) så skulle jag vilja berätta att jag är mycket glad. Sådär överglad man kanske inte egentligen bör vara med tanke på hur man kommer må sen och jämföra allt med det här. Men glad är vad jag är. Och anledningen till att endorfinerna sprutar är ganska så oklar. Frukta icke, som vanligt har jag mina teorier:

1. Jag har möblerat om mitt rum
2. Jag har köpt ett par nya jeans
3. Jag har köpt nya pennor och ett pennskrin (Woho liksom!)
4. Jag har haft en dröm där jag var tillsammans med både Edward Cullen och Alexander Rybak.
5. Jag har världens mest underbara vänner
6. Jag har bara ett allmänt bra tillstånd (är både utsövd och helt okej tränad!)
7. Jag sitter och lyssnar på partylåtar

Om ni inte vill följa min lista är mitt råd till alla att bara shakea (shakea? shejka?) av sig stressen och tänka på hur bra ni faktiskt är. För alla är bra. Utom Hitler, Stalin, Usama och, no offence, Gud ibland.



                                            I'm so cool. Ni också.

        (Lisa hälsar att Bruno är helt sjuk och sinnesrubbad men fasligt rolig)

                                                     /Camilla


Kommentarer
Postat av: isalee

dom va väldigt fina dina nya jeans!

2009-08-30 @ 22:03:34

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0