Cupcakehysteri

Fan, nu måste jag och Camilla typ skärpa oss med uppdateringen alltså! Men ni vet ju vad man säger, hellre kvalité än kvantitet. I alla fall så var jag på min första Psykologi A-lektion idag vilket innebär att jag inom en snar framtid kommer att kunna analysera er alla. Be ware. Efter en jättemysig cupcake-fika och pingis med Camilla så träffade jag den skojiga My för att få (köpa) en schnygg skjorta utav henne. Och nu ska jag träffa snyggingen Henke för att han också ska få sin dos utav mina cupcakes - rättvisan ska segra! Det finns i och för sig ingen rättvisa, det är i alla fall vad jag är övertygad om. Jaja, nu är det vara Isalee som inte har fått någon cupcake eftersom hennes blev till geggamoja i min väska. Puss och kram på er alla!





/ Lisa

Kommentarer
Postat av: Anonym

och jag känner mig lite utanför nu...

2009-08-25 @ 20:57:58

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0