Ölhävning is my thing

Hello hello hello you people! Igår var det ju taco-middag med roliga brudar hemma hos Camilla. Vi åt tacos (wow...) och åt äppelpaj som Camilla hade gjort (den var grymt god!). Har ni tänk på att jag har börjat göra väldigt mycket paranteser här och där (har ni tänkt på det?)? När kvällen blev sådär augustikylig ute på Camillas veranda så begav jag mig hemåt där bror min hade fest. Mycket trevligt och intressant att se hur 20-åriga KTH-människor festar. Själv provade jag på ölhävning för första gången (men med fruktsoda, mamma, promise) och lyckades fasktiskt vinna en omgång! Stolt. Här kommer lite bilder från gårdagens middag! Och klicka här så kommer ni till den framtida supermodellen och modeoraklet Esthers blogg.








/ Lisa

Kommentarer
Postat av: Esther Alenius

Haha XD Va muysigt!

2009-08-23 @ 14:32:11
URL: http://withnailpolish.webblogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0