You can't say no to me



Okej, jag har bestämt mig för att bli författare. Jag skiter i att bli läkare och slita mitt hår igenom alla mattekurser som finns och jobba med någonting som säkert är kul, men jobbigt och kanske inte passar mig som fågeln i luften. Nej, jag väljer att jobba med någonting som det känns som om jag är född att göra. Jag har alltid älskat att skriva, och att kunna försörja sig på någonting man älskar måste väl ändå vara det som man är menad att göra? Inte för att jag tror att någon egentligen är menad att göra något, man har bara vissa egenskaper, men whatta heck. Tänk att få skita i den egna världen för en liten stund och fantisera fram egna världar, människor och händelser. Få slå sig ned med en kopp te med pennan i näven och skapa en egen verklighet.

Vad ska du bli, Camilla?

/ Lisa

Kommentarer
Postat av: Isalee

Det låter ju jätte bra! Om jag var bra på att rita skulle jag också vilja försvinna i mina fantasier med en kopp te!

2009-08-12 @ 01:33:00

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0