You know I want yah

Hejhejhej och tjenare allihopa! Idag kommer Camilla hem från stället som ligger 14 mil härifrån. Då vill jag träffa henne. Jag lovade ju att dokumentera gårdagskvällen, men det blev inte många bilder där alltså... Kändes liksom inte riktigt rätt att trycka upp en kamera i fejjan på alla okända människor som gick omkring där. Men det var trevligt! Det var trevligt folk, trevligt väder (hehe, not) och en trevlig upplevelse. Natten spenerades hos min söta vän; det var en riktigt skum natt. Har ni känt hur det är att ligga i dvala någon gång? Typ så kändes min sömn i natt, eftersom ni bryr er så extremt om min sömn, tänkte jag. Nu sitter jag här en klänning lånad av Isalee med lite frukost. Får se vad det blir till att göra utav denna dag... Ha en riktigt trevlig söndag allesammans, och tänk på att det är vilodag! Gud vill att ni ska vila. Om ni träffar denne it-girl-Gud så ge honom en uppercut från mig.

Pyss från Lisa





Kommentarer
Postat av: isalee

vilka smyg foton du tar! haha :)

2009-08-17 @ 00:35:06

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0