American Recordings





Denna snöiga tisdag inleddes med en härlig vurpa. Så går det när man har två minuter på sig att kuta till bussen med väskor och vantar och Ipods. Jag tänkte i samma sekund som jag tog sats ned för vår halvmeterhöga parkeringskant ungefär "fanfanfanfanfanfanfan också" för jag kände i hela kroppen att det skuttet skulle sluta i snön. Det gjorde det också.

Förresten, är det bara jag som ibland får impulser av att bli helt anonym? Radera alla bilder från Facebook, ta bort alla inläggen (det skulle jag iofs aldrig göra!) och bara låta folk avgöra vem man är när man träffar dem istället, och inte ge alla möjligheten att döma en genom vad de sett för spår man lämnat ut i cyberrymden? Ibland får jag en faslig lust med det. Det skulle vara lite som att börja om på nytt, tror jag.

Puss från Lisa.


Kommentarer
Postat av: Isalee

det skulle nog hjälpa om man flytta till ett annat land också

2009-12-15 @ 17:24:52
Postat av: emzak

Jag har tänkt på det massor.

2009-12-16 @ 22:16:55

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0