Two days to go

Visst är det helt underbart att Lisa fått en systemkamera?!

I alla fall, igår var en härlig dag måste jag erkänna. Jag började med en jogging i de snöiga och hala markerna här runtomkring. Sen åt jag en god lunch innan jag och min moder åkte till stan för att spana in rean. Ja, mamma såg det mer som ett tillfälle att införskaffa nya, behövliga saker. Men jag spanade in rean i alla fall. Och jag måste säga att det börjar bli utplockat! Too bad.

När jag började krevera inne på Åhlens (det var seriöst 30 grader celsius!) så tog vi en promenad till Centralbadet. Där fanns en mycket snygg kille. Där fick jag även klassisk massage och när jag var mörbultad och klar åt la famille middag på restaurang Rydbergs.

En härlig dag alltså. Undrar just om Lisa vill träffa mig idag..

Låt mig stolt få presentera min älgsamling:



Jag har till och med ännu lite fler grejer än dem dära!

Herrå på ett ta!


Kommentarer
Postat av: Isalee

du glömde ju det viktigaste! AVATAR MED ISALEE!!!

2009-12-29 @ 20:40:17

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0