Guitar on the beach

Nu ska jag göra yttligare en grej för att maximera mitt liv lite, ett steg på vägen mot självförverkling. Jag ska skriva upp små saker att tänka på varje dag och sätta upp dem på väggen ovanför min säng. Det ska inte vara "du ska göra stordåd idag", "idag ska du upptäcka en ny planet" eller "idag ska du tänka på att få alla att älska dig", utan snarare saker som på lång sikt kan hoppa in i det där undermedvetna och påverka mig positivt!

Jävlar va ni måste tycka jag är en djup moralnisse idag alltså. Men jag bah känner fört.
Peace out and love to all of yah.





Lisa


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dela med dig av lapparna här i bloggen?

2009-12-08 @ 21:23:11

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0