How long, how long?

Förresten är det idag exakt en månad tills jag fyller arton. Jag har alltså en månad kvar att leva som omyndig. Ska man njuta av den här tiden som innebär totalt icke-ansvar och utnyttja det på något sätt, eller ska man fortsätta räkna dagar tills man får ta körkort, tatuera sig, gifta sig, gå ut på krogen och skriva under alla papper själv?

Jag håller på att städa mitt rum, och min shoppingmania är värre än någonsin. Men - den 23 december får jag lön! På över tre lax! Då ska jag shoppa. Eller spara. Varför håller man hårdare i pengarna när man har mycket och slösar som motsatsen till Joakim von Anka när man bara har några enstaka kronor kvar i plånboken? Tell me, tell me.



Lisa


Kommentarer
Postat av: melker

På tal om att spendera! Så finns det två ny-införskaffade julklappar till mina bussisar :D

2009-12-05 @ 20:52:52
Postat av: Camilla

:O:O:O:O

2009-12-06 @ 16:11:04
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/
Postat av: Åjshi!

HAHA Lisa du kommer få böta på biblioteket om du är sen med att lämna in börcket när du fyllt 18!



HAHAHAHa ville bara påminna dig!

2009-12-06 @ 23:00:16

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0