Kom hem när du vill

Ja, nu har vi haft spa så det knappt kan bli spaigare! Isalee fick till och med sitt hår nyklippt av mig och min röda tygsax. Det var mysigt. Och Lucia Movie Night ska ju bli helkul asså! Ska hinka i mig kaffe bara. En av mina djupaste hemligheter, som jag aldrig skulle avslöja på en officiell blogg, är den att jag aldrig dygnat. Never ever. Det har varit nära, det måste jag erkänna, men jag har aldrig klarat det fullt ut. Så vi får se hur den här natten blir. Förmodligen ganska skakig med tanke på allt koffein som kommer flyta omkring i mitt blod. Om det nu ens kommer ut i blodet.

Nej, nu ska jag dammsuga, ta lite ansiktskräm och äta hemgjord köttfärslimpa. Vad vegeterianer går miste om alltså.

Puss och Svejs!

Autumn Aspens with Snow, Colorado, USA Photographic Print


Camilla


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0