Let me sleep





Jag sitter och lyssnar på lite klassisk musik (det ballar ur, jag vet, men Boléro är skön) och funderar på om jag ska krypa ner under täcket nu på en gång eller om fem minuter när jag skrivit klart det här inlägget. Får nog ta och skriva klart. Jag var uppe klockan sju imorse trots att jag började halv elva, endast för att hinna köra en timme fys och en timme tennis i Kärrtorp. Jag trodde ju att jag skulle vara pigg som en lärka och fylld av enodorfiner efter träningen och ta skoldagen med storm, men träningen snarare zombiefierade mig.

Ikväll ska jag med Henke och baka pepparkakor i Guds hus. Det blir säkert hur trevligt som helst, de där kyrkmänniskorna brukar vara snälla som få. Jag känner mig lite som en hädare som kommer och käkar upp deras pepparkaksdeg utan att tro ett smack så mycket som på syndernas förlåtelse, men whatteheck.

May the force be with you.

Lisa


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0