You got to consider the possibility that God don't like you


fight-club1.jpg image by magicstorm

Babes. Ikväll har jag genomgått en ansiktsmask, fixat mina fötter och målat mina naglar i ljusljusrosa. Jag har dessutom ätit lussebullar och druckit te, samt sett filmen Fight Club. Många av er har väl redan sett den. Jag har ju sett bilden ovan som ofta visas då det talas om Fight Club och tänkt ungefär Brad Pitt = Hett, Brad Pitt i bar överkropp = Hett, Brad Pitt i bar överkropp som någon sorts streethero där han slåss för någon tjej och för att få rättelse eller nåt = jättehett faktiskt, måste ses. Men kära jössös hörrni, vilken helt fucked up film. Den handlar om... ja, alltså... en klubb. Där de slåss. Påminner lite om andra världskriget. Typ. Och sen så blir alla helt vanställda över hela USA, och så springer huvudpersonen runt i sina kalsonger och skjuter sig själv i munnen, men mår helt prima ändå. Och Brad Pitt säljer tvål. Och sen så gräver de ner varandra i trädgården, spränger hus och sätter upp regler. Ja. Ni får helt enkelt ta och se den helt enkelt. 

 
Lisa

Kommentarer
Postat av: Moa

Den är så jävulskt bra!!

2009-12-13 @ 23:44:17
URL: http://alfapet.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0