Girls on the road

            Camilla och jag är ofta ute på äventyr. Lite väl ofta kanske. Är vi inte vilse på Gärdet i jakt på Tekniska museét så går vi längs de oändliga vägarna i Åre, släpandes på skidor och pjäxor i hopp om att hitta tillbaka till skidbackarna. Är vi inte i Åre så är vi strandsatta i Smålands djupa skogar med mat för ett helt kompani. Är vi inte strandsatta i Smålands djupa skogar så är vi på vift någon annanstans i Sverige i något panikfyllt race mot tiden. Snart ska vi ut på äventyr igen. Jag och Allimac ska nämligen till Göteborg på sportlovet! Men det slutar inte där. I Göteborg har vi vår alldeles egna lilla lägenhet (NEJ, ingen får komma på party) - vi ska fika gärnet, köpa nygräddade frallor till frukost varje morgon, ta långa skogspromenader och mata fåglar, shoppa tills vi är panka som löss, chilla och sova ut, titta på den bästa tennisen i landet, spana på snygga tenniskillar, träffa folk och må bra. Bland annat! Ja, jag förstår att ni är avundsjuka. Men självklart lovar vi att dokumentera hela resan och skriva även under vår lilla vistelse i Stockholms lillasyster! Vad ska ni själva ha för er på lovet?

Leap Year Fika by Shelouise"Tennis Courts" by roy_mac_an_iarla
frallor by ynglaGöteborg Harbour (HDR) by shtumpi

/ Lajsa




Kommentarer
Postat av: mathilda

hoppas ni får jätteroligt!:)

tyvärr är mitt lov snart slut, men det har varit jätteroligt!:D

2009-02-20 @ 14:56:29
URL: http://mathildasspot.blogg.se/
Postat av: ema

jag har slängt upp en frågestund nu minsann! puss på er

2009-02-20 @ 15:59:59
URL: http://obstinate.blogg.se/
Postat av: Agnes

Åhh, jag gillar Göteborg! Jag va där en gång när ja va liten och kommer iåg att jag älskade det=)

Kan inte jag få följa me i er resväska??=)XD<3

2009-02-21 @ 13:26:12
Postat av: Lisa

Nämen va spännande det ska bli att följa era äventyr! :D

2009-02-22 @ 18:29:22
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0