Läxor alltså

   Åh! tänker ni så fort ni ser den lockande rubriken och den ännu mer lockande bilden. Men vad tror ni jag tänker då? Va?! VA?! Vems läxor är det det handlar om va? VA?!?!

Fast eftersom att det här är en positiv blogg ska jag inte sitta och klaga på vår flummiga svenskalärare som ger oss omöjliga uppgifter. Jag lovar, jag ska inte ta upp vår sh-lärare som luktar rödvin och snus heller. Eller vår matte- och kemilärare som ger oss två ton läxor/lektion. Nej för då skulle ni ju vara lite uttråkade vid det här laget.

På tal om mindre roliga grejer;
Man ska faktiskt alltid ta den svåra vägen. Det behöver inte vara den krångliga vägen för det. Men ta för guds skull inte den lätta vägen! Sa vår dramalärare alltså. Jag har inte riktigt tagit ställning till det där än.
 Vad säger ni?


en bråkdel av jobbet..

/Camilla

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: tack så jätte mkt:) du va väldigt söt du med! x)

Jag fyller 18 nästa månad (: hur gammal är du?



2009-02-03 @ 21:59:42
URL: http://likepink.blogg.se/
Postat av: s

vilken fin blogg :)

2009-02-04 @ 20:02:47
URL: http://rushour.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0