JuneHill

   Jag var på Junibacken med två sköna teaterkompisar igår! Det var lite som ett studiebesök för att vi skulle få se två pjäser. Se och lär som det heter. Mellan numrerna passade vi såklart på att bli barn på nytt och leka som aldrig förr, samt åka det fantastiska sagotåget! Här följer bilder lika sköna som tjejorna:


Det tog åt lite att behöva inse att åldern spelar roll.


Heta Ida fick gott om plats hos Trasan och Banane i alla fall!


En såndär jättesöt Pettsonfigur låg och sov i en skrivbordslåda! How cute is that?


Kokt eller grillad eller en med bebisdreggel på? Haha


Vi fick se Pippi Långstrump irl! Minne för livet.


En bebis på Lilla gubben (som förövrigt hade krymt märkbart), tre skitballa tjejer och en man som envisades med att vara med på bild. En blandning av Colin Firth och Karlsson på taket var han, ser ni?!

Så har ni ingenting för er - dra till Junibacken people, det är där allt händer!

/Camilla

Kommentarer
Postat av: mli

Ida!!! :D Himla kul att se henne.

2009-02-10 @ 00:28:22
URL: http://emiliez.blogg.se/
Postat av: Desirée

Hihi, taaaack så mycket:)

Jag älskar junibacken, jag är nog den största astrid lindgren nörden i världen!



mysig blogg, btw::)

2009-02-10 @ 18:35:36
URL: http://kleindesiree.blogg.se/
Postat av: P

åh, den där hästen där bakom satt jag på när jag var 4 år .) Jag har till och med bildbevis! Åh :')

2009-02-10 @ 22:27:05
URL: http://milka.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0