Varning för Känsliga läsare

  Från allvarlig och seriös till hur omogen som helst. It's all about kontraster!

  Har ni tänkt på ordet bajs nångång? Ja, ljug inte nu. Självklart har ni tänkt på ordet bajs någon gång! Alltså, bajs. Det är något speciellt med det ordet som gör att det är hur behagligt (kinky or what?!) som helst att säga. Jag skämtar inte!

  Jag förstår om ni börjar tvivla på mitt omdöme nu. Vad är det för någon snubbe som sitter och skriver om såhär omogna, barnsliga dumheter? Vem har gett mig rätten att uttala mig såhär officiellt om avföring liksom? Men vi lever trots allt i ett fritt land och jag har mina brister jag med. Att baka bröd är den andra.

   Nej, jag är faktiskt duktig på att baka bröd, om jag får säga det själv. Och det får jag ju! Jag står ju faktiskt som 50% delägare till den här underbara bloggen.

   Åter till ämnet. Ni kanske vet att buddister hummar "aom" när de mediterar bara för att det är det skönaste och mest avslappnande att säga?! Testa vettja, aoom. Det är rätt skönt. Men inte lika skönt som baaajs. Nej, mer Bäaaaijs. Try it! Therapi på hög nivå vill jag påstå.

   Jag ska härmed övertala alla buddister världen över att sluta aoma sig och istället börja med "bäaaaijs" framför sina tända ljus och virkade mattor. Det kan bli en rolig syn, tro mig. Ännu roligare skulle det i och för sig vara att höra alla er läsare, sittandes nu framför dataskärmarna och om planerna går i verk mumlar bajs.



- Jag har inget emot buddhister, jag älskar alla människor! Alla buddhister som läser detta och tar illa åt sig: jag har en storebror -

bild
/Camilla

Kommentarer
Postat av: Aida

Hej jag köpte muggen i stinsen i vinn

2009-02-24 @ 12:23:55
URL: http://idiismode.blogg.se/
Postat av: emma

hahaha ^^ vilken härlig blogg, och inlägg. du skriver bra! själv satt jag här hemma och aoomade och bäaaiijsade mig. vilken syn alltså :P

2009-02-24 @ 13:06:28
URL: http://emmadowntown.blogg.se/
Postat av: marie

hehe baaaiiiijssss :D kanske något man borde testa någon gång. hehe

2009-02-24 @ 15:31:23
Postat av: mathilda

hahaha^^

2009-02-24 @ 19:02:53
URL: http://mathildasspot.blogg.se/
Postat av: isalee

HAHAHAHAHAHA BAJS CAMILLA!!! HHHAHAHAHAHA

2009-02-24 @ 22:52:12

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0