Lilla My...

... jag snor din lista. Mys sjukt bradiga blogg hittar du här . Om du misstycker, My, så får du slå mig nästa måndag. Jag tänkte, Camilla gjorde ju en 2008/2009-lista, så då kör jag på en sådanhär! Puss!


Fullständigt namn? Karin Alice Christina Efternamn
Exakt ålder? 17 år och 8 dagar
Vart bor du?
I Stockholm!
Bor tillsammans med?
Mamma, pappa, två bröder, en katt och mina dammråttor under sängen.
Husdjur? Mais oui, en kissemisse. Sally heter hon.
Färg på ditt hus? Typ grönblå...
När är du född?
4 januari 1992
Klass:
Nv1d
Något jobb?
Ja, sannerligen! Tennistränare och lillebrorsbarnvakt.
När gick du upp i morse?
Typ halv nio.
När ska du sova ikväll?
Det blir nog runt elva...
Duschat idag? Näe.
Kramat någon idag?
Eehm... Ja... jag tror det...
Dagens klädsel?
Neonrosa strumpbyxor, svart långtröja, svart tröja.
Dagens smink?
Kajal, mascara
Dagens sötnos?
Isalee var gullig i sitt hår. Hon brukar vara flintis andra dagar. Skämta bah.
Dagens roligaste?
Camilla är alltid rolig.
Har du många vänner?
Jag har i alla fall de bästa!
Hur många har du kysst?
Vill ni verkligen veta så hör av er bland kommentarerna.
Vem kramade du senast? Pappa.
Har du pojk-/flickvän? Nej, det verkar inte finnas en pojkvän så långt ögat kan nå.
Vem pratade du med i telefon senast? Anna.
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Från Camilla; Najs. Ska jag komma ut?
Vem blev du arg på senast?
Eh... jag blir inte arg. Det ligger liksom inte i min natur.
Vem gjorde dig glad senast? Mamma.

SENASTE:

Personen du tänkte på? Mamma.
Gången du spydde? Några månader sedan. En härlig magsjuka!
Gången du grät? Samma dag skolan började igen... den 8 januari alltså.
Pizzan du åt? Vesuvio
Gången du var i göteborg? Jag älskar Göteborg. Var där på höstlovet.
Gången du var i Stockholm? Jag bor i Stockholm.
Gången du var full? Jag är en äkta nykterist.
Gången du var hög? Jag mäter bara 1,65...
Personen som såg dig gråta? Min madre.

ANTAL:

Personer du älskar? Älskar och älskar... Ett par stycken!
Personer du hatar? Jag hatar ingen.
Pojkvänner du haft? Det beror på om man räknar får-jag-chans-på-dig-pojkvänner...
Personer du hånglat med inom en 24 timmars period? En människa räcker!
Festivaler du varit på/ska detta året? None.
Gånger du haft minnesluckor? Aldrig! Som tur är, annars skulle jag genast anta att jag har en hjärntumör och få ett nervöst sammanbrott.
Gånger du varit hög? Jag har aldrig varit hög.
Personer du saknar just nu? Inte så jättemånga... 
Gånger ditt hjärta brustit? Jag ser till att mitt hjärta inte går att krossa...

VEM:

Vill du kyssa nu? Var ska jag börja?
Ska du träffa imorgon? Klassen, tennismänniskorna, familjen...
Sjöng du senast för? Alfred.
Hade du senast en msn-konversation med? Lovisa, my love.
Spelade du tvspel med senast? Guuud, det var länge sedan...
Vill du ta med på en romantisk resa nu? Någon
Vill du kasta en sten i huvudet på? Någon (bra sätt att få den att märka en liksom (om den inte tuppar av såklart)).
Förtjänar att dö?
Ingen som jag känner...
Är söt? Någon
Vill du sova jämte inatt? Någon!

VAD:

Gör dig glad? Choklad, polare, övningsköra (jag är såld)!
Gör dig ledsen? Tankar, mörker, Baby P
Vill du helst göra nu? Övningsköra
Önskar du att du slapp göra? Plugga
Vill du ha nu? Någon
Önskar du dig i födelsedagspresent? Jag har ju precis fyllt år! Men Hippy Fizz från Moschino skulle jag inte banga på.
Längtar du till? Til' I can hit the roads, man.
Tycker du om dina betyg? Ja, de äger sönder allting.
Ångrar du i ditt liv? De chanser man låter passera.
Är det bästa som hänt dig? Äähh...
Hur mycket är klockan? 19.56


/ Lisa


Kommentarer
Postat av: Malin

Svar; haha, neonrosa? .-. det såg verkligen inte ut som det.

2009-01-13 @ 09:26:32
URL: http://hallonte.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Sv; Tack :) Jaa det har jag. Din var också fin!

2009-01-13 @ 18:17:31
URL: http://smileblondie.blogg.se/
Postat av: My

Äsch de e luuuungt bruuur! :D

2009-01-14 @ 12:32:33
URL: http://remotecontrolface.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0