Nu jävlar

         I lördags snubblade jag och fick ett blåmärke på knät. En liten betonggrej stack helt plötsligt upp och jag föll handlöst. Det var lite pinsamt, men jag tänkte att det är sånt man får leva med. I söndags ramlade jag igen. Denna gång på en liten stolpe  bredvid en busshållsplatsstolpe. Det är väldigt svårt att föklara, så därför har jag illustrerat förloppet...:




Det var ett par av mina kära vänner som skulle hem. Jag skulle vara så snäll och tittade tiderna åt dem på tabellen. Nu är det så att det är hela 3 bussar som går från denna hållplats och därför är det också 3 tabeller som går runt stolpen.

Såhär såg jag ut. Jag var jätteglad för att jag inte hade ramlat på hela dagen.



Sedan... ja, det är ganska svårt att tala om det. Låt bara bilderna säga sitt... *snyft*







Så nu är mitt smalben och mitt knä paj. Blåbärspaj. Nä, jag skoja. Men jag ska i alla fall stämma SL för att de har den där jävla stolpen där när man måste gå runt den andra stolpen. Och för att kunna styrka den smärta som den lilla stolpen gjorde mig har jag varit noga med att dokumentera mina skador. Jag tog ett femtiotal bilder. Dessutom har jag minst fem vittnen. Ikväll ska jag och fota den där busshållsplatsen. NU JÄVLAR SL!

Kolla bah...





/ Lisa

Kommentarer
Postat av: Bea

sv: härligt, jodå det är bra med mig me:)

2009-01-20 @ 15:49:13
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Malin

stackare... men bra att du illustrerade så fint, så vi förstår hur det gick till:P

2009-01-20 @ 16:00:17
URL: http://osociiial.blogg.se/
Postat av: Malin

njaa... asså är inte helt säker:P

kanske om du har tur. elr så säger dom bara "se dig för nästa gång" :S

2009-01-20 @ 16:19:08
URL: http://osociiial.blogg.se/
Postat av: totten

hahahahahhhah du är så söt

2009-01-20 @ 16:52:13
Postat av: Anonym

sv: ja, det är ju bra att ha nån sånn;)

2009-01-20 @ 19:38:47
Postat av: Anonym

glömde adressen på förra kommentare ^^

2009-01-20 @ 19:41:35
Postat av: Marielle

Hej!

Jag kikar in hos dig för att jag vet att du älskar tävlingar. Hos mig kan du just nu vinna sjukt bra priser genom att gissa bilden. :-)

2009-01-20 @ 22:17:19
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Amica

haha vi kan bilda en klumpis-klubb Lisa ;D

2009-01-20 @ 22:32:27
URL: http://amicaas.blogg.se/
Postat av: Emelie

HAHAHAHAA.. dog när jag såg dina fina bilder :) speciellt den som visar hur du ramlar XD :)

2009-01-22 @ 20:17:48

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0