Personlig terapi

         Många av er somnar nog utav rubriken på det här inlägget. Det hade nog jag själv gjort om jag inte haft ännu en sockerkick på mandariner just nu. Men idag ska vi snacka personlig terapi. Vad är personlig terapi? Hur påverkar den oss? Kan du några för- respektive nackdelar med personlig terapi? Hur påverkar vår personliga terapi Vitryssland?

      Skämta bara. Nu ska ni få veta vad som är personlig terapi för mig. De där grejerna som vi måste unna oss för att orka med ibland.


¨


























Duscha. Wow, tänker ni, gud så exotiskt. Va orginellt och annorlunda! Kanske inte. Men att duscha får verkligen mig att må finemang! Det är varmt och skönt och fräsht och mysigt. Perfekt när man känner sig som en stel 90-åring med krämpor både här och där. Det mjukar upp och fräshar till och man känner sig nästan som en ny människa efteråt. Det är tur att vi har bergvärme för annars skulle jag vara en stor last för vårt lilla klimat.





Baka brownies.
Efter att ha bakat brownies över hundra gånger (faktiskt!), så kan man ju kanske tänka sig att man kanske skulle tröttna på det. Börja baka någonting annat rent av. Men näe. Jag älskar brownies, och det är äckligt gott. Jag älskar att hålla på och mixtra med dem. Hacka hasselnötter, se chokladen smälta... Det är terapi det.




Övningsköra. Okej, att övningsköra är verkligen det nya svarta. Jag vill göra det nu, här, på momangen! Men att övningsköra är så mycket mer än att bara försöka få körkort och kunna dra var man vill. Visst är det den där friheten som lockar, men att övningsköra är det perfekta sättet att skingra tankarna. Man måste vara helt koncentrerad hela tiden (jag är trots allt nybörjare) och inte tänka på någonting annat än att inte köra på någon. Det gör underverk när man inte har de tankar man kanske inte alltid vill ha.


Vad är eran personliga terapi?

Bilderna förutom på nötterna kommer härifrån.

/ Lisa

Kommentarer
Postat av: bea

fota! absolut fota :)

2009-01-24 @ 10:22:13
URL: http://beatasbilder.blogg.se/
Postat av: Marielle

Ny tävling har startats upp. Just nu kan du vinna priser från ett helcoolt och kritvitt ställe! :-)

2009-01-24 @ 12:46:17
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: DIANA

den sista bilden var så fin!!

2009-01-24 @ 13:00:30
URL: http://propyn.blogg.se/
Postat av: bbellahh

Duscha är verkligen något jag älskar!

Nedersta bilden var sjukt fin :)

2009-01-25 @ 20:25:25
URL: http://bbellahh.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0