Dîner

   Idag är det onsdagen den 28/1-09. Om sex månader minus en dag fyller jag 17 år. Om ett år och sex månader minus en dag fyller jag 18. Om sjuttionio år och sex månader minus en dag fyller jag 80 år. Då vill jag se tillbaka på mitt liv och inte ångra ett piss. Så därför har jag beslutat att aldrig ångra någonting! Går något snett kan man alltid lära av det.

   Sen vill jag poängtera att mina fötter inte är sådär enorma alls. Jag har 39-40 och det är fullt normalt om man är 175 cm. Heter man Lisa och är 164 och har storlek 36 kan jag förstå om det kan kännas ovant. Så, jag låter det gå för den här gången pussgurka!

   Nu ska jag laga en oemotståndlig kycklinggryta av dessa ingredienser:



So long! /Camilla


Kommentarer
Postat av: Oskar

men var är kycklingen ?? ;-)

2009-02-01 @ 10:57:33

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0