Be cool on Wall Street!

I am just a cowboy. Lonesome on the train...

Idag har det varit en riktigt chillerillig dag. Jag har legat på soliga klippor och försökt jämna ut bonnbrännor tillsammans med min Veckorevyn. Jag har ätit pasta med hemmgjord sås, och så har jag tränat en och en halvtimme tennis mot min bror. Jag tror man kan ha det sämre. Men man kan säkert ha det bättre också! Någon som har det bättre? Snart beger jag mig nedåt tennisbanan igen och tittar på lite bra tennis, innan min fräkniga kusin Maria kommer tillbaka från grannlandet Nörje (har ni inte hört talas om Nörje? Do your geografi, people!) och gör mig sällskap. Trevlarns! Och idag är det Camillas sista dag på Leröy fisk (jag vet fortfarande inte hur man ska uttala det där Leröy.. Leröj.. Lerö-y...) och om inte alls många dagar så ska jag joina henne på den trevliga ön Gotland. Då blir det kullerstensshopping, sola, bada, umgås, skvallra, och säker massor av mer. Det har jag bästämt. Jag vet att bästämt inte stavas bästämt. Erkänn att ni reagerade på det?

Det måsste ni bästämt ha djort.

/ Lisa

Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0