Camilla gör en Lisa

Jag har lovat chefen att det är mycket att göra och att jag inte har tid med några övriga arbetsuppgifter.. Så bloggen har hamnat lite åtsidan sådär. Men nu ska jag berätta om vad som händer när man är trött på morgonen och diskuterar hårfönar med sin mamma!

Mor: Det är faktiskt bra att vi har en rese-hårfön också, i reserv, så vi slipper slåss om den här fönen på mornarna!
Camilla: Ja, och rese-hårfönen, den kan vi ju faktiskt ha när vi reser också?
Mor: ...
Camilla: ...
Syrsor som spelar
Mor: Haha, vad gullig du är.
Camilla: ...

Men sen fattade jag ju.

/Camilla

Kommentarer
Postat av: Ellen

Vilken bra blogg du har :P



hoppas du får en bra och solig dag

2009-07-02 @ 07:13:51
URL: http://ellenbratt.blogg.se/
Postat av: Loverboy

Jag fattar faktiskt inte...

2009-07-02 @ 17:07:24
Postat av: Camilla

Asså jag tyckte att jag var jättesmart som kom på det. Att man kan resa med en resehårfön. Ehm, ja..

2009-07-03 @ 11:52:57
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0