Där bor ju Babben

Nu saknar jag min vän Camilla. Nu tycker jag liksom att hon liksom kan komma hem och hjälpa mig fatta alla dessa livets beslut och bara finnas där som hon borde. I need her by my side, förstår ni. Men sen har hon det säkert jättetrevligt på Gotland och vandrar runt i skogen och finner harmoni och badar och solar och går på kullerstenar och äter god mat och allmänt bara chillar ner. Och det är hon ju sannerligen värd. Hon om någon är ju värd att få steka på Tofta och sova ut varje morgon och bara inte bry sig om någonting annat än att komma ner i tempo...

... MEN JAG VILL ÄNDÅ ATT DU SKA KOMMA HEM NU YODAGUBBEN!



Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0