Flashigt!

   Får ni också känslan av att Lisa var där två gånger? Eller att ni tagit en klunk för mycket? Jag får det - även om jag oftast inte dricker 9 på morgonen. Jag svär, Melker!

Igår såg jag Flashdance för första gången och jag vet fortfarande inte om jag stavar Flashdance rätt. Men det gör jag, va? Jaja. Jag tycker att dansen var riktigt bra, handlingen lite sämre och kärleken sämst, men dansen var mycket bra! Hamburgemetod...
Summa summarum: Lite besviken, men dansen var riktigt ball!



Sen så ska jag säga er att jag, Camilla, har skaffat mig Twitter! (Hur bloggtokig får man bli egentligen?) Men Twitter, ja, jag tycker nästan att det är på snudden roligare än bloggar. Varför behöver ni inte börja undra, för det har jag intet svar på. Det skulle stå inget svar egentligen, men jag tycker att intet med t gav en lite mer stilsäker känsla, så jag tror inte att jag ändrar det. Lite mer jaganvändermigavspeciellaordförattskapamerslåendeeffekter tycker jag. Nu kom jag och tänka på min svenskalärare och att det bara är 41 dagar kvar på sommarlovet (tack för den informationen, Moa! Marieblicken). Så nu slutar vi opp med dumheterna och önskar er en fortsatt trevlig dag!

So long långkalsong!

/Camilla

Kommentarer
Postat av: emzak

Twitter lindrar mitt uppdatera-facebookstatus-beroende :) jag lägger till dig!

2009-07-11 @ 01:36:33
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0