Hey little darling

Yo. Denna måndag har varit en trevlig måndag. Jag vaknade klockan 12.00 och chillade sådär fasligt som man får när man har sommarlov. Därefter åkte jag in mot stan och kollade på en mixer (jag tror inte det blir någon...) och letade i tvåhundra år efter en jävla yoga-dvd! Jag rensade seriöst hela Åhléns City, men Åhléns City hade minsann inga. Men Stadium kan man lita på! Jag köpte med mig både Pilates och Power Yoga by Casall hem och får nog ta att prova dessa exotiska grejer redan ikväll! Jag tog en sväng förbi Hötorget idag också och köpte med mig sparris och rödbettor - så gjorde jag en god sallad till mig och mamma bestående och just sparris och rödbettor, samt spenat, nektariner, paprika och gurka. Till det serverades grillad kyckling. Schmasckigt.




/ Lisa

Kommentarer
Postat av: emzak

Väntar på en utvärdering av yoga-dvd:erna inom kort!

2009-07-27 @ 22:06:16
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0