Ofin, såklart!

   Man har ju hört att det är ofint att prata om sin lön. Men hörninini, vet ni vad? Efter 2 veckor fick jag inget mindre än löneförhöjning! 90 kronor i timmen! Gud så roligt. Så nu kan jag shoppa loss utan att oroa mig för att det ska gå hål i plånkan! Fast självklart ska jag icke överkonsumera sånt jag inte behöver, kära miljöaktivister. Nejnej, då känner ni mig inte!
 
Jag ska bara köpa en thermos, blus, kjol, skrivböcker, klänning, kanske en laptop och en hel del fikor, biobesök och middagar i älskade Visby!

Hoppas att ni har en underbar sommar där ute, var ni än befinner er!


ten/three six five: summer love by ♥jade♥.
Kärlek!
/Camilla

Kommentarer
Postat av: - - Therese - -

Sv: tackar!

Härliga bilder :)

2009-07-13 @ 13:19:18
URL: http://terees.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0