Susie wore her dresses tight

Hehehehehe. Ja. Eller näe. Jag har bara sett Bruce och lyssnat på Bruce och älskat Bruce och sjungt med till Bruce och tillbett Bruce och fått a time of my life av Bruce en gång. Den sjunde juni år tvåtusennio. Jag vet faktiskt inte hur man publicerar ett inlägg två gånger, men jag antar att det går liksom... Ja, i alla fall. Här på västkusten har solen gåt i ide och regnet öser ner. Inte allt för najs, men vi drar in till Torp och shoppar loss igen. Jag har ju fortfarande ingen kamera, så jag kan inte visa er mina fina inköp. Men nu har jag fått lön och det finns pengar som bränner i fickan.

Bruce är grym.

Puss från Lisa.


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0