They haunt me like a curse

Jag vill börja med en fråga. Till dig Camilla. Bam bam baaam. Du, hur vet du egentligen att Britta Spjut sjöng playback? Är det inte meningen att man inte ska märka det? Hur märker man att en artist sjunger playback? Jag hoppas att inte Bruce Springsteen sjöng playback! Men det tror jag i och för sig inte. Han är ju en sån karlakarl.

Ja, igår såg jag en film om den håriga pottan. Harry Potter! Harry Potter och Halvlodsprinsen närmare bestämt. Den var la ganska najs! (Det är viktigt det här med "la" lite härådär i alla meningar nu när vi är på västkusten....). Du är la skön du. Hallå eller? Det är la inte så svårt. Är du en la ganska så la stor lapplänningen som la sjunger nånting la ganska konstigt, typ la lalala...?

I alla fall, Harry Potter. Denna filmen hade inga sånna där roliga böner och inte så himlans mycket Wingardium Leviosa heller. Det handlade mest om Hermione som var uppraggad av nån snubbe men H herself var egentligen kär i Ron medan Ron blev upphånglad av Lavender Brown och Harry som var lite småintresserad av Ginny medan Ginny dejtade Dean. Pjhu! Svårt att hålla koll på hormonerna minsann. Men den var najs. Får 2,5 av 5 av moi.

Puss från er kamrat Lisa

... och här kommer en skör chill-downlåt som jag tycker att alla ni stressade ska chilla ner till precis just nu.


Kommentarer
Postat av: lizelott

sv: hehe, Har inte sett den än. Kommer att skiva om de när jag kommer hem eller i morgon. Så kolla in då.

Kramiz

2009-07-17 @ 10:34:27
URL: http://zoulfashion.blogg.se/
Postat av: Elin

Åhh tack så mycket :) kram

2009-07-17 @ 10:55:35
URL: http://redghost.blogg.se/
Postat av: marie

LISA SKRIV INGET!!!!!!!!!!! nu vågade jag inte läsa bara för jag såg att du skrev nåt om ron o nåt om harry ............ :p

2009-07-17 @ 20:17:31
Postat av: isalee

den var ju bra!! och asrolig :D den får en 3.5/4 av mig haha

2009-07-21 @ 09:42:36

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0