Jag ser ljuset!

   Idag är ögonlocken tunga. Igår var dem vidöppna, men idag är dem tunga. Mina ögonlock är tunga. Mina ögonlock är en tunga. Och som ni märker går även min hjärna på autopilot då den ordinarie ligger hemma och sover skönt mot huvudkudden.

Så hur var Britney Spears? Jo, tack, reporter-alter-ego, det var naaajs! Fast playback. Fast "Everytime" var inte det. Och den var skitfin! Och Toxic och If You Seek Amy var terrific! Fast playback. Jag filmade hela öppningsnumret! Ska lägga in det på bloggen så snart jag bara kan! För visst vill ni se(ek Amy) ?

Gud.vad.jag.är.tråkig.


So long långkalsong!!


Ps, VI SATT PÅ RAD ETT! I och för sig satt jag halft bakom en strålkastare eftersom att Anna och Isalee inte är lika mogna som jag och kan ta den smällen.. Och på tal om att jag ser ljuset så är det för att det bara är 2 och en halv dag kvar på my summerjub!

Ps 2, jag markerade "går" i fetstil där uppe bara för skoj skull.

/Camilla

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag tycker du är jätterolig.

2009-07-15 @ 17:02:26
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/
Postat av: Camilla

Men tack.

2009-07-16 @ 14:49:09
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0