Yoga och Mother Russia

Hej kamrater! Är det bara jag som tycker att kamrater är ett läskigt ord? Så fort någon säger kamrater så ser jag läskiga nazister och typ kommunistiska möten framför mig med någon gubbe med en liten mustasch som snackar så hetsigt att han spottar på sina "kamrater" medan han predikar om det mäktiga mother Russia. Men å andra sidan så finns det ju dem som går i kommunistiska tankar, Melker... Det finns det ju helt klart.

Yeah yeah, som man säger på utrikiska. Jag är hemma i moderskeppet! Min resa-runt-sommar är slut och nu väntar lite träning inför SM (i tennis, för er som glömt vad jag sysslar med), chillerill och väntan på att Yodagubben (Camilla) kommer hem.

Imorgon ska jag ta bilder på allt nytt som har inhandlats under denna sommar. Vi snackar två klänningar, en blå tröja, ett par jeans, en Rocky-mjukiströja (jag älskar Rocky), en kofta, örhängen, hårband med en stor blomma på och två mysiga myströjor. Minst. Dessutom håller jag på en en träningsbok. Och så ska jag köpa en mixer imorgon så att jag kan blanda antioxidantsshakes om mornarna (om ni bara visste hur bra antioxidanter är, så skulle ni också proppa i er det, lovar). Dessutom ska jag köpa en yoga-dvd och eventuellt en meditations-dvd. Jag har trotts allt jobbat i sommar och nu är det dags att få materiell lön för mödan!

Och sen så ska jag kanske se Slumdog Millionaire med mor min imorgon kväll.

Puss från Lisa



Kommentarer
Postat av: emzak

Kamrater... jo, jag tror mig minnas att det nämndes ett otal antal gånger i Animal Farm.

2009-07-27 @ 21:47:15
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0