DET händer inte varje dag

   People! Guys out there! Friends, mates homies and enemies! It is June! What we in Sweden call Juni! No big differens actually! June and Juni. I could have said Juni from start! Then I wouldn't have to mention both months and I would definitely not be having this discussion with myself in English!

Jag och Lisa var nyss ute och lirade lite hederlig fotboll och jag köpte även, under rådande omständigheter, diskmedel, juice och mjölk till Lisas familj. Och i den lilla matbutiken som jag så snällt sponsrade med Lisas föräldrars pengar för bara ett fåtal timmar sedan, har blivit rånad! I kväll! Efter att vi var där.

Jag är chockad.

Och för tre år sedan, när jag och Pelle var och badade/picknickade en dag på ett badställe dog det en kille där samma kväll. Drunknade.

Jag måste nästan ha nån sån här oturlig aura runt mig. Ja, för jag misslyckades på kemiprovet idag och så måste vi skrota vår bil (MIN övningskörningsbil) bah för att den inte gick igenom besickningen.

oturs-aura?
ser han/hon inte bara lite avsvimmad ut där bakom va?

/Camilla

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja. Helt klart avsvimmad.

2009-06-01 @ 22:13:57
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/
Postat av: emzak

Helt klart.



Ska på Hippiefest i helgen och då är det meningen att vara utklädd till just, surprise surprise, hippie. Och jag undrar, om ni har några tips till mig? Vad ska man ha på sig, hur ska man se ut? Vet att ni vid nåt tillfälle i högstadiet var utklädda till hippies^^

2009-06-02 @ 00:29:12
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0