Drogmusik

Hejsan babes. Ikväll blir det partyparty på gång, skolans officiella avslutningsfest! Man får hoppas på lite drag. Jag hoppas att det medföljer någon kamera, så att vi kan bjussa er på lite bilder om hur det kan gå till på en officiell avslutningsfest. Jaja, anyway, på avslutningsfester spelas det mycket musik. Och ibland tas det droger. Och nu har jag dragit världens bästa liknelse för att komma in på ämnet drogmusik - för nu ska jag nämligen bjuda er på lite musikheroin. Ni vet, de där tonerna som får det att snurra lite extra skönt i skallen - och så mycket nyttigare rent fysikst!


Självklart har vi Bruce. Skööön låt, som fick mig att
lyssna på denna man från första början.


Tiger Lou. I början tyckte jag att det här var den mest
sleepingpill-låt som nånsin gjorts. Men ack, den är så skön
att sjunga med i och gunga lite fram och tillbaka med...

Alla som har sett Dirty Dancing vet jag jag snackar om.
Oh, sweet blues!

/ Lisa

Kommentarer
Postat av: Moa

Hoppas ni får det roligt :)

2009-06-11 @ 21:52:02
URL: http://alfapet.blogg.se/
Postat av: Camilla

A precious kiss... from your lucious lips... Is mooore than any maaan can staaand. Vem fick du den låten av kan man ju undra?! :D:D

2009-06-12 @ 14:11:36
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/
Postat av: Elise

åå, jag älskar Bruce Springsteen! och den låten är en av hans bästa :D

2009-06-14 @ 21:27:51
URL: http://wierdelise.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0