Eat me, please

Ja, det är lite roligt att se hur mobilerna har utvecklas ifrån att vara klumpiga, bärbara telefoner till små minidatorer.

Lisa och Isalee har precis bjudit mig på en trerätters middag! Eller, bjudit och bjudit. Jag passade Alfred (höll honom fast i knät framför Simpsons) medan de fixade:

Avokadohalvor med dipp i
Grillspett med ris
Smulpaj med blåbär, hallon och vaniljglass


Som jag och Isalee så flitigt hade handlat. Mycket flitigt.. Nu väntar en halvfull påse plockgodis samt chips med ännu mer dipp där nere, så jag verkligen måste dunsta. Jag kan höra hur dem sorgelöst ropar på mig där nere: "kom och ät upp oss!!"

Swedish Godis by Let Ideas Compete.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0