From Paris to Berlin

Hey babes. Här sitter jag i kavaj, nyss hemkommen från ett trevligt studentfirande i den trevliga orten Järna. Där var det min syssling Erik som sa byebye till skolan och bjöd hela tjocka släkten på urgod mat (vi snackar baguetter, kycklingspett, pajer, värmlandstårta, choklad) och trevliga stunder. Mina föräldrar drog till den sköna staden Paris idag (där de ska köpa sommarklänningar åt mig, vare sig de vill eller inte) så jag och min äldre broder är barnvakter åt min yngre broder (2 år) hela långa helgen. Och hörrni! Det blir Robin Söderling mot Roger Federer som möts i den stora finalen i Paris på söndag!! Melker, du ska väl titta? Isalee, jag vet att du ska, bruden!





Najsa grejer:

- Jag är mätt
- Vi har chokladägg nere i skafferiet
- Robin vann mot Gonzales och Federer vann mot Del Potro
- Jag ska gå på Bruce Springsteen
- Jag har nya snygga pumps

/ Lisa

Kommentarer
Postat av: Camilla

Choklaadägg....

2009-06-07 @ 14:08:48
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0