Kaffe Latte stup i kvarten

  Hejsan Svejsan allehopa! Nu har jag tjänat en dagslön och det känns betryggande. Vad som än händer så har jag råd med ett par märkesjeans eller kanske en begagnad cykel. Och det kan vara mer användbart än vad man kan tro!

Men för att inte bara prata om jobbet (där jag har mitt egna skrivbord, tillgång till en "lyxig" kaffeautomat, en egen telefon, dator, träskor, jacka och keps och som pricken över i:t två egna pärmar) så kan vi ju prata om att det ska bli sol idag. Helgad vare solen! Det har ju för tusan regnat i dagarna sju här i Stockholm känns det som.

Men det finns inget dåligt väder. Däremot mer eller mindre tillfredställande väder. Och nu är det sol. Just face it.


Och så en passande bild på just det, Sun, i Lost.

/Camilla

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej Camilla!! Jag saknar dig. :)

2009-06-16 @ 13:38:49
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0