Too much? Too sweet?

Klänning

Gud, va jag har noll idéer om vad jag ska blogga om idag! Men jag skulle vilja visa er den här söta klänningen från Indiska som jag skulle vilja ha, den kostar bara 199 spänn. Är det gullig och lite utstickande eller är den bara too much? Kanske lite i längsta laget. Men nu vill jag höra era åsikter om detta livsviktiga beslut som måste fattas.

Och sen måste jag ju bara tipsa alla om att den urläckra, stekheta, fruktansvärt snygga, breathtaking, snyggsnygga, godismannen Andy Roddick går ut på tennisbanan i Paris ikväll och visar vad han går för. Tjejer och killar (nej, ni kan inte motstå honom), sätt på kanal 7 och låt er svepas med av gudomligheten!


/ Lisa

Kommentarer
Postat av: marie

its nice! köp den, assnygg!

2009-06-01 @ 19:37:17
Postat av: isalee

den är verkligen inte too much

2009-06-02 @ 22:54:16
Postat av: mango

jag tycker den är jättesöt!

2009-06-05 @ 14:46:09
URL: http://mango.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0