Aftonbön

Thank you dear mr. God för maten - fastän om jag tror att du bara stoppar den ofräscha laxen i laxbullar, tack så mycket för att jag fick gå i skolan och lära mig en massa viktiga förnödenheter. Tack så mycket för att du gav mig en halvtimme extra på tennis (min kondition behövde det). Tack så mycket för att du satte in Mange precis när jag inte orkade cykla mer - det var trevligt att se hans hood. Tack för att festisarna var så billiga på Bea och tack gode gud för att du gjorde att jag glömde bort labbrapporten. Jag ser fram emot en mysig natt.

Sen vill jag också tacka för min bästa vän - du vet hon som slår mig så hårt hon kan bara för att få mig arg, hon som vet att jag är skitskaj för att bli påkörd i skidbacken och själv är den enda som kör in i mig. Hon som alltid måste vakna typ klockan åtta varje gång vi sover över hos varandra och hon som är så duktig på allting att man bara vill lägga henne under täcket med en godispåse så hon slutar diska.

Du vet, den här tjejen:


Hon vet att jag gillar henne, men du kan väl hjälpa mig att
påminna henne? Varje dag.

Amen!

/ Lisa

Kommentarer
Postat av: isalee

vad gulligt av dig lisa!

2009-04-01 @ 11:33:15

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0