Djupast inlägget evah

   Nu är det så att jag ville ha en väska förrut. Nu är den slut överallt. Bara för att jag tänkte att jag skulle spara pengar till vår Göteborgsresa. Ja, anledningen till att jag inte köpte den alltså. Såhär såg den ut:


Fast inte lika bajsbrun.. Annars är den identisk.

  Tack vare detta beslut hade jag tillräckligt med pengar kvar i Götet. Jag kunde köpa precis allt vad jag ville! Pengarna räckte precis liksom. Och det kändes bra. Då kunde jag slappna av lite där och bara enjoy Götet va. Allt var som en dans på rosor och jag kände att allt för en gångs skull gick bra. Solen sken, jag fick nya saker, jag och Lisa hade trevligt, jag fick nya saker. Osv osv.

Vad vi har lärt oss av detta är:
 1. Ibland måste man prioritera. 
 2. Man kan inte få allt.
 3. Man borde inte lägga sin väska på spisen så att den smälter och då bli tvungen att köpa en ny.

/Camilla

Kommentarer
Postat av: mathilda

haha, lyckades du smälta din väska?;)

2009-03-12 @ 19:46:13
URL: http://mathildasspot.blogg.se/
Postat av: marie

vilken fin väska=)

2009-03-12 @ 20:34:12

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0