Finally Final

Vem vinner ikväll, i den stora stora Melodifestivalfinalen?

Jag gillar Caoline af Ugglas, jag måste erkänna att jag gör det. Jag gillar åtminstone hennes låt, och om hon skulle sätta liiiite fler rena toner så skulle den låter gå rakt in i mitt hjärta. Och om hon skulle lugna ner sig lite med benlyften.

Men jaja. Den som jag tror har störst chans i den stora Eurovision Song Constest är Sarah Dawn Finer. Man har ju hört hennes låt förut, men den är pampig och funkar alltid.

Och sen måste jag bara säga såhär - hur fasiken kan DN och hela svenska folket älska Molly Sandén så sjukt mycket?! It beats me. Visst, hon kan säkert sjunga, men hur många gånger har vi inte hört det där "så vill stjärnorna, så vill gudarna bla och bla och bla". Bara titeln på den låten får mig att kvida. Hon går upp på scen och härmar Sanna Nielsen eller Sonja Aldén, utan att göra framförandet till hennes eget.

Yeah yeah.



Kommentarer
Postat av: Em

Uerk, jag klarar inte av Sanna Nielsen! Ar hon med i

ar? Jag minns nar vi var pa Scandinavium i GBG, samma

ar som Fame (hette dom sa, Jessica & Magnus?) vann &

hon gick vidare till final. Hela publiken skakade av

ilska, hehe ;)

2009-03-14 @ 17:31:30
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/
Postat av: Sanne

Svar: Samma här! Skitsnyggt är det. :)



Jag tycker Ugglas är skön. ^^ Och en av de bästa i finalen med. Hejar på henne ikväll!

2009-03-14 @ 17:38:31
URL: http://sanneo.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag håller med dig till hundra Lisa!!!

2009-03-14 @ 18:16:42
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0