Future is Calling

   Jag ska ansöka om sommarjobb på Astra Zeneca. Min mor hänger där på dagarna och är man 92a med en förälder där så kan man tydligen söka. Yes liksom, steg ett på läkarkarriären avbockad. Sista ansökningsdagen är i morgon, dock, och det känns ju mindre tryggt. Som tur är har jag redan gjort ett CV så den är det bara att bifoga. Vad värre är behöver man skriva ett personligt brev. Och det skall göras klart i kväll. Jättejobbigt. Funderar på att skriva nåt sånt här:

  Hejsan hoppsan alla kontorssnubbar! Jag är en fattig student och gillar att experementera med färgglada lösningar. Typ som Einstein och dem gjorde. Jag går Naturlinjen med inriktning biologisk forskning så jag borde väl ändå bli garanterad en plats?! Kom igen liksom, hur torra får ni va? Hur som helst vill jag tjäna mycket pengar när jag blir stor (och nu också om ni vill?) så jag tänkte att jag kunde börja karriären hos er. Så länge ni ger mig betalt ska jag slava åt bossarna och göra alla uppgifter de ger mig skitnoga och koka kaffe åt dem om det så behövs. Äh, ge mig bara jobbet vafan, så blir alla nöjda!

   Vad tror ni? Nästa: läkare..

Inyectando color a la vida by Isha.Net*


/ DR. Camilla

Kommentarer
Postat av: marie

hahahhaha med den stilen får du garanterat jobbet! way to go dude ! ;)

2009-03-09 @ 22:34:05
Postat av: mathilda

haha^^ lycka till!;)

2009-03-10 @ 07:54:43
URL: http://mathildasspot.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0