Rubrik till en konstig text

  Hoho jaja, vad hon är rolig, vår lilla Lisa. Tänk om man fick äran att vara kompis med den tjejen liksom!? Men det är inte så konstigt att hon tänker som hon gör.. Vi håller ju trots allt på att föda upp kycklingar på biologin. Och det är svårt att sluta tänka på det.

   Hur som helst. Jag har ställt mig frågan några gånger (inte så många, men det har hänt): Vilken dag är det min tur att bli djup här på bloggen? jag kanske också borde dela med mig av lite djuphet. Lisa kommer alltid med bra och kloka råd medan jag bara babblar på om vaktlarna och kommer med torra skämt. Ni kanske vill lära känna djup-Camilla lite också? Eller så vill ni inte det. Men det känns ändå som att ni vill det! Några kanske vill det i alla fall. Medeldjupa Camilla åtminstone. JAJA!

   Men varje gång jag ställer mig just den frågan tänker jag: I morgon. I morgon är jag djup. Lika ljup som Atlantens djupaste djup. Eller djupare till och med!

   Så tänker jag såklart idag med. I morgon, då är jag djup. Djupare än Atlanten och Stilla Havet på varandra. Fast eftersom att jag vet en del som läser dubbelbloggen, känns det inte så bra att jag lovar ut att vara såhär djup. Men i morgon, då minsann, då är jag medeldjup! Sanna mina ord.

how deep is the ocean.........??? by *hb19

/Camilla

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: så kul att du vill vara med och tävla sötnos :)



Kram

/linnéa

2009-03-11 @ 15:43:07
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Postat av: isalee

är inte du redan djup?

2009-03-11 @ 22:00:47

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0