Crashande och Cool Camilla

     Jag är 15,7 % fjortis. Intressant.

Idag har för övrigt varit en intressant dag. Jag vaknade upp i Örebro, spenderade dagen i Göteborg och går snart och lägger mig här hemma i Stockholm. Mysterious, inte sant?

Jag tog en taxi hem från Centralstationen ikväll, ganska mysterious det också va? Vad gjorde jag på Centralstationen? Ja, i alla fall - det är väldigt intressant att åka taxi. Antingen så får man en jättetrevlig taxichaufför som pratar och pratar eller så får man en som inte säger nånting. Jag fick en som inte sa nånting. Carl Victor, hette han, det såg jag på hans leg.

Jag kunde inte annat än att le hela vägen hem. Det är en så absurd situation, liksom. Jag får skjuts hem av en total främling.

Nu ska Camilla crascha hos mig, som den hederliga och trogna vän hon är. Hon är inte dum, hon. Inte alls dum. Har ganska högt IQ, tror jag.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0