Bistra Voda

       Hejsan allesammans! Jag slänger in en snabb hälsning här och nu - snart ska jag bege mig till min kära vän Camilla för att dricka saft. Jag hoppas i alla fall att jag får saft. Jag är sugen på saft. Såsen är bäst (utalas med läspning). Ja. Så hur är allt med er små gulliga läsare? Idag sa Camilla att vår söta vän Malin hade sagt att hon förut brukade läsa vår blogg nån gång i veckan, men nu läsate hon den varje dag. Sånt gör en så glad! Om inte Malin redan gått av bussen så hade jag pussat henne.

Men nu är det saft som gäller.

/ Lisa

Kommentarer
Postat av: Malin

haha.. gullungar assåw <3 XD

men det är väl klart man läser, ni skriver ju oftast riktigt intressanta eller roliga inlägg.



Btw... var det här första gången jag nämndes på er blogg kanske?? SCORE!!

2009-05-14 @ 17:45:26
Postat av: marie

jag läser också er blogg varje dag, till och med flera gånger per dag!! borde inte jag få nämnas va????



hehe

2009-05-14 @ 23:03:45

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0