Det coolaste inlägget ever

Hejsan svejsan på ersan! Hur är läget med er alla? Personligen har jag haft ont i huvudet i ett par timmar, och stekande sol på tennisbanan gjorde det inte bättre. Nu känner jag seriöst blodet pumpa under tänderna. Och i tinningarna. Dessutom har det kommit till min kännedom att även Camilla har huvudvärksproblem. Till råga på allt så krossade jag Camillas drömmar om att få gå på Män som hatar kvinnor ikväll, sånt är aldrig heller kul. Och som en liten slutkläm så skjuter hormonerna kring i kroppen som en annan salutmané (vad fan det nu är för ord, om det ens finns), så vi är alla riktigt glada och harmoniska och adrenalinlåga och icke-slagsmålvänliga och humörjämna. Det är väl ändå värt att hurra för? Hurra!

... och jo, Melker och alla andra små vänsternissar, vi behöver visst fortfarande kärnkraften!


Tack för mig, uppfinnaren av ordet salutmané,

Lisa


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0