En dag på tomten

   Hallå hallå! Det här är inte X22, nej utan det är Camilla som skriver. Idag var det en het dag vill jag lova och vi slutade tidigare än vanligt. Det gav mig inga bättre anledningar än att ta filten, boken, ipoden samt mobilen och lägga mig på det gröna gräset och studera molnen. Inte för att det fanns särskilt många moln att studera, men det var sådär lagom harmoniskt ändå. Därute i den sköna eftermiddagssolen slumrade jag till utav värmen och vaknade till kalla vindar. Mums vad härligt!

Och så säger man inte mums vad härligt om man inte typ råkat drömma om mjölkchoklad eller grillad kyckling med ris och dippsås. Och det gjorde jag ju inte så jag tar genast tillbaka det.



XoXo
... /Camilla

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hihi, det där va roligt.

2009-05-26 @ 18:17:08
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/
Postat av: Anonym

isalee kommenterar, hallelujah moment eller vad?

2009-05-26 @ 20:59:04
Postat av: marie

hahaa det var lite roligt faktiskt :P

2009-05-26 @ 23:10:43

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0