Franska steg 4 can kiss my kanvas



Jag må vara lite skum, men jag tycker verkligen att den här är bra. Och jag står för det!
Skriv nu en lista på vad du står för (nä, skämta bah, gjorde en Blondinbella).
Jaja. Bistra Voda, som betyder någonting med vatten, av gruppen Regina är i alla fall
riktigt pampig enligt mig. Bortse från att sångaren ser ut som en sån där som man
är rädd ska komma och knivmörda en på natten så kanske du också kan få
lite gåshud! Med det säger jag godnatt. Godnatt pårej Melker!

Och MARIE förtjänar verkligen ett par pussar hon också, den lilla njurbönan!

/ Lisa

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror att det betyder snabbt vatten eller nåt sånt xD jag är inte säker :P

2009-05-15 @ 16:16:04
Postat av: marie

hehehhehehehhehehehe :)))))

2009-05-15 @ 17:12:34
Postat av: julia larsson

sv: jag vet hur det känns :( usch <3

2009-05-15 @ 18:38:10
URL: http://nellyjuliamaria.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0