I wanna have a VIP-kort

Det råder Roland Garros-hysteri här hemma. För er som inte ägnar halva ert liv åt den trevliga sporten tennis så ska jag tala om för er att Roland Garros är samma sak som Franska Öppna, även kallat French Open på utrikiska. Det är alltså en tennistävling som för närvarande spelas i Paris, Frankrike (logik!).

Okej. När jag blir miljonär, då ska jag köpa ett VIP-kort. Ett VIP-kort som gör att man får komma bakom kulisserna, så att säga, och träffa alla tennisspelare. Där, bakom kulisserna, ska jag hitta mig en trevlig tennisspelare som jag ska gifta mig med, och sen ska jag sitta där på läktaren resten av mitt liv och njuta av att resa omkring i världen och titta på tennis och dricka milkshakes och vara med i TV och sådär.

Kanske ska jag ragga upp Andy Roddick då...



Ja, jag skulle nog inte banga...
Skulle du banga, Melker??

/ Lisa

Kommentarer
Postat av: marie

jag skulle inte banga heller! grr



:D

2009-05-26 @ 23:09:47
Postat av: Anonym

jag vill också jag vill också!!!

2009-05-27 @ 18:05:31

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0