Läs för sjutton gummor

Fem fakta om Lisa:                                                               Fem fakta om Camilla:       

1. Jag tappar alltid bort ett lypsyl                                         1. Camilla hatar fåglar och 
i samma sekund som jag lägger                                        vill nog helt införa en 
ifrån mig det. Alltid.                                                                 utrotningsprocess av alla
                                                                                                    skator, duvor och måsar.
2. Min dolda talang är att jag är
grym på att poppa micro-                                                      2. Camilla är expert på
popcorn. Mitt rekord är att bara                                            stamceller och lax. Ni kan                                     
ha 6 majskorn kvar som                                                       fråga henne typ vad som
opoppade!                                                                                helst!

3. Jag är hopplöst förälskad                                                3. Camilla är en av de kanske
i Anakin Skywalker.                                                                få människor som upplevt
Och Mr. Darcy.                                                                         en äkta bakfylla genom att
                                                                                                   ta för mycket hostmedicin.
4. Jag blir ofta arg på personer
jag tycker är snygga. Jag får                                                4. När Camilla och hennes 
impulser att slå dem.                                                            tjejpolare tittar på Mamma
Donno why!                                                                             Mia så är Camilla den enda
                                                                                                  som inte snackar skit om
5. Min tennisväska luktar kattpiss.                                     Pirce Brosnan. Hon håller 
                                                                                                  dock med om att det ser ut som
                                                                                                  om han har någonting obehagligt
                                                                                                  uppstoppat där bak när han sjunger. 

                                                                                                  5. Camilla ska läsa Franska steg 4




/ Lisa

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för kommentaren!!

kika gärna in igen och kommentera lite! <33

2009-05-02 @ 10:53:29
URL: http://fashionbylinnea.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0