My sweet little darling

Hello hello in the lingon forrest! Hur är läget med er alla? Jag har precis gått upp, har seriöst kämpat med att komma upp ur sängen sen klockan 8.30, men mina tunga ögonlock förbjöd mig från att gå upp förrän nu. Nu ska jag stoppa i mig lite näring, och sedan kommer resten av denna fredag se ut såhär för min del:

- Analyserande av konflikten mellan Georgien och Ryssland, med Sydossetien på ett hörn (kommer inkluderade panik, ångest, uppgivet gråt på golvet och dessutom en större pommes frites för bara fem kronor extra).

- Småshopping

- Analyserande

- Analyserande

- Träning

- Kanske en LIC-träff med babesen?


/ Lisa


Kommentarer
Postat av: emzak

sv: det är en bild :)

2009-05-22 @ 21:02:48
URL: http://emiliez.blogg.se/
Postat av: mli

sv: Haha! Inte riktigt... bra gissningar though!

2009-05-23 @ 12:08:09
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0