Nu då, Melker?

Hey babes! Take a walk on the wild side. Vet ni vad? Imorgon ska jag ägna typ hela min dag åt att bygga hönsburar. Tre stycken ska jag och mina kycklingkamrater bygga, en gånger en och tjugo meter ska de vara. Och sextio centimeter höga. De ska säkert bli jättevackra.

Och Melker, vad är egentligen folkrätten? Kan du förklara det för mig?
Eller så tar du bara och lånar ut din hjärna en gång för alla, så slipper jag tjata. Jag lovar, du behöver inte fixa nånting - jag tar personligen med mig en hjärnbytarmakapär så kan vi bah switcha sisådär tio minuter innan samhällsprovet imorgon. Fair deal?


/ The L to the I to the S to the A



Kommentarer
Postat av: Moa

Och det kommer bli SÅ roligt att bygga burar! ;)

2009-05-18 @ 22:52:08
URL: http://alfapet.blogg.se/
Postat av: isalee

I'd love to!

2009-05-19 @ 17:45:43

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0